Tuesday, March 8, 2011

demam ouhh demam

adessshh ! sumpah, tekak aku nie saket, saket gler . . tak macam hampehh lakk . . tak tau lak terus kne demam, memang tak larat giler lahh , , air mate nie meleleh jekk . . badan tak macam hangat gler lakk .. adoii , memang tak larat ahh , jalan pon tak betol kot . . mntak mntak sekejap jekk demam nie , aku nie dah lah jarang kne demam . but, kalau dah kne memang terok, terokk giler ahh . aku nie pulak memang tak suker makan ubat . gy lah klinik kea apew, ubat tak macam banyak lakk kat rumah nie, gy klinik hanya nak tambah koleksi ubat ubat kat rumah nie, entah apew apew jekk . susah gak aek jadi orang yang tak suke makan ubat , susah nak sembuhh . . nak wat cm new dah tak suke kan  . . . pagi tadi mak aku cakap result SPM kuar 23hb . . adessshh , seram sejuk jekk urn . . segan seyhh nak jmpe ex classmate , segan naper ? segan lah, badan aku nie dah macam tong  . . hahaha . lantak lah dyowg nak cakap apew, adea aku kesah ? yg penting gler rendu ahh kat deorang . . hehehe  



create by yana,
yana de luxlux . .

No comments: