Sunday, March 13, 2011

hey Dear,

walau seribu D yg aku jmpe takkn same dgn kau, sebab hanya kau yg bolehh isi hati aku, tak de space untuk orang laen !  aku harap sangat sangat sangat kau paham. ! hey kawan, jangan lah suruh i lupekn dea, sebab memang tak boleh, look at i, i tak tengok gambar dea, i tak tengok fb dea, n i tak penah nak engat dea sepanjang hari, but i still rase dea selalu ade dekat i. ape lagi yg you all nak, untuk bukti kn yg i tak maen maen dengan perasaan i terhadap dea ? nak sampai i dapat dea kea? i mdah cakap , CINTA tak semestinye memiliki. i tak kesah if tak dapat dea. yg pnting hati i penuh dengan perasaan terhadap dea hingga tiada ruang unutk orang laen .  oke, memang i tak dapat hidup tanpa dea.. banyak maner i beli diary pun, tetap, ade namer dea ! macam mane bulehh i lupekn dea ? you tak faham ! sebab you bukan kat tempat i, you senang bulehh cakap, LUPEKAN ! ! but i ? you tanggung kea ape yg i rase tak kn ? ? i dah cukup bahagia dengan life i sekarang ! walaupun dea tak ade kat sisi i, but dea ade kat HATI i selame nye. kalau i boleh lupekn dea , dah lamer name dea tu trpadam dari kotak engatan i , but memang tak bolehh punn .. biar aku jadi KEKASIH TAK DI ANGGAP sekali pun , janji aku bahagia. aku akan teruskn hidup aku macam nie ! sampai aku puas dan aku boleh untuk lupekn dea ! !
dulu and sekarang same jekk , seribu name D yg aku jmpe tak kn same dengan D yg brname DAUS ! !



create by yana,
yana de luxlux . 

No comments: