Friday, May 27, 2011

aku bosan !

hey, bosan gler taukk ! tak boleh nak online kat rumah, gler punye bosan, trpakse ahh mmbazirkan duet kat cc. untung lahh cc kat pasak nie aku datang kan. . hahaha rendu nyee kat blog aku nie. .  rendu lah sangat-sangat kan. macam aku rendu kat si dea kan. saper lah si dea tu kan. saper saper jekk lah kan. . hehehehe saper cakap aku tak rendu kat dea. mentang mentang lah aku dah lama tak citer pasal dea kat blog aku, korang engat aku lupe dea kea ? mane boleh aku lupe kat someone yg sangat-sangatlah aku syang kan . . aku ta penah pon luipe kat dea, dea jek yg slalu lupe katr aku, penah pulak kn dea engat aku. dea ta tau yang aku nie dah sayang sangat kat dea kn. engat senang jekk nak lupe dea . . senang kea ? susah giler. setiap kali aku cuba setiap kali tu gakk ahh aku gagal. kenape ? sebab dea dah sebati ngan jiwa aku . . tak tau lah smpai bile macam nie kan . . urmmmm. pasal dea jek kan. cter pasal family aku nak ark ? urmm, mak aku nak gy blaja nie, sunyi lah rumah aku nnti, dah lahh abg2 aku ta de, nanti adek aku pun gy kem. tinggal lah aku ngan bapak aku kan.. itu pun bapak aku selalu kuar, kesian lah kat aku kn, sape lah nak bela aku kan . . hurmmmmm. sendirian, kesepiannn . . saper nk teman aku angkat kaki ! jerit kuat-kuat .. YANA AKU NAK TEMANKAN KAU ! ! ! ! !


p/s: hehehehe. temankan oke. barulah yana sayang . . Mmmmmuuuuaaaaaaahhhhhh !

No comments: