Monday, April 25, 2011

lebai malang !

haissshh !.. dah lame nak update, but tu ahh. sakett aty punye pasal, hilang mood nak menaip ..  Jumaat lepas kedai aku kena pecah masok. terkejut giler kot, bru je berape bulan lepas kena pecah masok, then kena lagi ? dengan orang yang same ? aku tau saper yang buat, orang sebelah kedai aku gak tu, bapak aku tak nak buad report polis sebab tak mau gado, abang aku pun panas ati. asal lah bapak aku nie tak mau buad report. sumpah saket aty gler, then yg buad kdai aku bersih tu pun abang ipar mmber aku. ape patot aku buad ? sorang lagi budak melaka, rumah atok dea dekat pasak, memang due due ekor tak empokk ! deorang nie gian ! ! amek 'barang'. aku rase macam nak gy halau budak melaka tu balek melaka jekk, kenape lah ade manusia yang tak berperasaan macam due ekor manusia tu ? asal ? due kali dah dea masok kedai aku, dea engat family aku diam kau suke buad lagi ? kau gtau tak mak bapak aku tak buad report sebab tau mak n bapak kau tu tak sehat , nak jaga air muka mak bapak kau ! mak bapak kau tu haji n hajah oke ? aku kesian sangat kat mmber aku dapat abang ipar macam kau . kesian giler, lagi aku kesian dekat bini kau !  bini kau cantek, mude lagi , tapi dapat laki penyangak macam kau .. terasa macam bini kau malang sangat dapat laki macam kau, ! nak je aku cakap dekat wife n adik ipar kau tu . but, ape mak aku cakap ? 'Jangan' . . sebab aku nie PEREMPUAN ! ! ! ! kadang kadang aku menyesal ! ! asal aku di lahirkan sebagai perempuan ? tapi aku tau aku tak boleh nak salahkan TAKDIR. . tapi aku tak tau lah asal lah perempuan ni insan yang lemah ? ape aku nak buad semua tak bole ? kesian kan kat aku ? tak pe. . aku tau semua bende mesti ade balasan kan ? tak kira lah buad baek atau buad jahat kea ? tak pe ! mungkin bukan sekarang kau dapat balasan nye, mungkin nanti ! mungkin lagi terok dari ape kau buad kat family aku. . . sebab aku PEREMPUAN . aku hanya boleh tunggu masa untuk kau susah ! sebab selain dari tu aku memang tak boleh buad ape . . tak pe ! aku TUNGGU tau ! tunggu saat saat kau akan jatuh !  TERIMA KASEH  ATAS PERBUATAN KAU TERHADAP FAMILY AKU ! ! !


create by yana,


No comments: