Sunday, January 30, 2011

hujan tiada henti . .

heyy,, kat sinie hujan tak henti henti seyhh.. cuti nie msti tak ade gy mane mane. .  pakcik aku yg kat segamat nak datang pon tak buleyhh, sebab rumah dea dah masuk air *banjir lahh . . aku nak balikk kmpung pun mstylah tak buleyhh, Labis banjir kn ? nak lalu mane lakk . trperap lahh aku kat rumahku syurgaku ini . . hehehe dalam tengah tension tak dapat merayap, aku mnyampah giler lak pulak, nak tau apew ? nie haaa . . bapak aku nie kn ade kdai runcit, kedai tu sebelah ngan kedai makan, kedai makan tu pulak pekerja nye terdiri daripada anak anak tokey kedai tu , , salah satu anak tokey tu punye family memang suke baud aku mnyampah giler kat dea, rasewnyew bukan aku jea kot yg mnyampah giler kat dea ramai lagi, salah satu nye, sedara beliau sendiri . . nak tau kenape aku boleh mnyampah giler ngan dea ? dea tu dah lah hutang kat kedai aku, TAK bayar satu hal punyer cerita inie kalau belanje mngalahkn aku n orang laen yg brduet . . tengok binie dea, pleasing nak macam anak dara . . kire nak ikut trend, rambut pun buad, bagi aku memang lah tak salah nak buad rambut, but kalau dea orang susah, perlu kea ? rasew nye tak perlu kot, ramai giler tau kot yg sbnarnya dea nie orang susah, n brtambah kyakinan aku untuk mgatakan dea orang susah ialah, melihatkan anak anak dea yg makan dengan gelojoh . . haha, nie lagi satu yg aku myampah . . hari hari dok tayang muker yg tak brape nak cantik tu kat kedai, aku tengok anak tokey yg laen tu pon ade family, tapi tak pulak dok datang kedai tu HARI HARI, nak datang seminggu sekali pon jarang nampak . . dah lah tu, if datang adew ajew dea nak bawak, sedara mara lah, jiraan tertangge lah, tak salah nak perihatin kat jiran trtangga mak cik oi !" tapi tengok lahh keadaan ekonomi kau tu . . makan pon free jekk. kalau lah aku jadik kau, aku lagi suke dok kat rumah dari datang kedai tu hari hari . . dah lah tu . . cube lah buad perangai kau n anak anak kau tu sopan sikit, ini tidak,, memekak macam kat pasar malam, menengking anak depak khalayak ramai tanpe segan silu ! macam orang tak ade maruah ! bodoh ! mngganggu ktenteraman orang jekk kot kau nie .. . .  aku engat kau pnah mnganjing kat aku mse tu kn ? tapi aku puas dapat sebut $!@[ kat depan face anak sedara kau dengan kuat . . hahahaha . . dengan aku kau nak menganjeng . . depan mak n bapak aku bolehh lah aku tahan siket molot aku yg jahat nie .  but tak ade mak n bapak aku. mati lah kau kne hntam ngan molot jahat aku nie. .  nak brgaduh kat depan kedai aku tu pon tak de hal lah mak cik . . kecik punye hal lah . . " hahahahahaha sakett  gilr aty aku tengokk muker anak dea yg sok suci giler *@*! tuhh ! pergggghhhh ! dah amcam apew dahh, pakai blusher nak same dengan badut badut . . lepas tu, buad kje kat depan kedai aku ! pelik seyyhh .. dea punye krje tu tah leh siapkn kat rumah kea ? sampai nak gy kedai makan pun buad krje sekolah, agak nya cikgu dea tu tak brhati perut kea ? bagi krje punye melambak . . aku yg tengok nie pun simpati . . tapi yg buad aku naek angin dea tari meja yg kat kdai aku dea tolak barang aku ke tepi dea buad krje sekolah dea kat situ  . . . hahahahahahaha panas nyew hati aku ! kau memang suke buad bangsat ngan aku aek ? yg  aku pelik sangat sangat sangat  nie, hujan hujan pun sanggup datang naek motor pacak 3, buad tige trip . . . hahahaha pandai sangat aek . . . . semalam aku  brgurau sendelah dengan bapak aku n adek aku , aku ketawa, ketawa sambil lari lari *bayangkan lah aku yg macam gajah nie lari . hehehe msty mgundang perhatian, mane tak nyea, brgegarlah PASAK tu bile aku lari . . maybe dea tengok aku n mngutuk aku lah tu . . mak aku nampak . . pas tu mak aku panggil lah aku . mak aku cakap dea satu fmly mgkin ktawe kn aku . . hahahahaha aku ketawe balik, sambil aku cakap, biarlah dea ketawa hak dea, janji jangan kuat melatah , paham tak apew yg di maksudkn dengan MELATAH tu ? bukan melatah yg sebut mncarut carut tu . . bile aku engat cerite pasal ketawa. aku teringat lah yg dea nie tegor member aku . .  farahh n vivid . .  deorang nie ketawekn anak sedare dea punye rmbut n seluarr  . .  . tak prasan yg dea nie ade kat blakang  .. dea tegor lah si Vivid tu, ktawekn sapew hah? vivid ktawe lagi kuat dari tadi . . lepas tu dea bunyi lagi . . "NAK GADUH CAKAP" . . apew lagi, budak due ekor tu ktawe lagi kuat dari tadi.... bongok ekk dea tuu . . kalau aku jadi dea ta nak kot melatah mcm tu sekali . . malu seyhh. buat ner budak budak tu ketawe bukan sebab kerabat kau, n kau tegor de pulak camtu . . malu tak kau ? aku yg dengar deorang cerite, ketawe jea doe.. . hahahahaha. dah lah malas nak cerite pnjg pnjg lagi, buad aku nak ketawe guling guling nie. . . hahahahaha
cume aku adew pesana jewp untuk dea tu ,

 anggap jea lahh ini adelah dari seorang anak muda yg baek hati, kepade seorang makcik yg paling pandai brgaye : wahai makcik, bukan nak cakap apewlah, just nak pesan jewp, jadi orang jangan kuat melatah sangat, nanti malu sendiri,  . bawak bawak lah dok kat rumah, ajak anak anak smbahyg jemaah kea. .  rasew nyew kalau buad macam tu sejuk hati mak n bapak metua kau  . . bukan nye susah hati macam sekarang, tak habis habis memikirkn macam mane nak dapat duet lebih mnampung makan malam korang yg free tu kat kedai dea . . anak dara tu jage elok elok, perangai pun dah macam apew sekarang ,  anak laki kamu tuhh, didik dea dengan pndidikn sivik extra siket, biar tau hormat orang yg lebih tua . . n tolong lahhh  . . . ajar deorang macam mane adab datang tempat orang . . akhir sekali jangan nak buad kecohh kat depan kedai aku, customer nak datang pon takut tengokk anak anak kau punye perangai . .  opppsss, hampir trlupe MAKCIK HUTANG JANGAN LUPE BAYAR AE ! hahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha





create by yana,
yana de luxlux . .