Monday, January 31, 2011

dream high

hehehehe,,
teruk teruk , jangan berani tegor aku sekarang nie, mood tengah hilang ! pergi brsame cerite korea.. now tgah tgokk citer korea yg bru jea dyowg letak kat mysoju-dream high ... cerite nie best taukk. biase nyew aku kalau nak tengokk satu cerite tu, aku tengokk pelakon dea dulu, if knal bru lah aku tengok, tapi cerite nie laen lak . . ntah cm nw lah aku lehh suke tgok ini cerite.. pelikk sangat sangat pelik. .  aku nak ulas cerite nie lebih lebih pon, aku lom tengok cerite nie sampai abes, yg pnting, bagi aku cerite nie mmg best, dan sangat sesuai di tonton olehh budak budak sebaya aku yg dokk mmbsarkn badan kat rumah tu . . hahahaha
DREAM HIGH
miss A's suzy- go hye mi
2 PM Taecyeon - jin gook
kim soo hyun - song sam dong





create by yana,
yana de luxlux .. . 

No comments: