Tuesday, November 16, 2010

wat hal la kau..

now aku rasew banyakk sangat masalahh.. to A*** aku bukan ta mao tolong kau. but kau ta melawan.. cm new aku nakk tolong kau, and itu bukan pasal aku.. aku pun ta tau ape kes korang, dea akap kau punye molott.. mase R*** gado pon aku ta cmpor kn? aku just tarikk dea sebab dea da brpukul.. kau ta nakk balas.. ta kn lahh aku nak halang dea siram air kat kau?? bodo lahh aku name nyew.. kau melawan, tpi sikit.. tu yg deorang panas.. if kau mlawan tol2 maybe aku tolong kott.. n satu ag, kau tau ta? if kau wat cm tu deorang pikir kau nie pnakott.. ta nakk melawan, bile dakk tu da nakk bla baru kau brsuare.. da lahh.. jangan pikir aku nakk pulau kau.. but try lahh kau jernihh kn fikiran kau? kau tau kn mse R*** gado tu, pmpuan tu ad crikk pasal kat fb aku, tu pasal aku sjew crikk point.. but ny,, aku ta d msalah pepew pown ngan dakk2 yg kau gado tu.. kau jangan nakk salahh kan orang jea lahh. aku tau kau ta suke aku da bek ngan E***.. sebab tu kau tarikk muke ngan aku, kau ta layan aku.. aku ta heran lahh semua tu.. kawan tu mmg mcm2 ragam, ade yg kte lehh prcye ad yg ta.. ad yg lehh pkai time susah, ad yg ta lehh pakai time susah, ad yg time senang jea datang,, n ad gakk yg dea brsama aku dalam susah n senang.. aku ta ksah if kau nak buruk kn aku lahh.. aku citer semua kat kau pasal aku, but kau?? kau lehh cakap kat R*** 'lepas aku ta prcaye kat yana napew kau buat aku cm nie?' heyy.. aku ta pnahh nakk brsangke buruk tau.. kau tau novel2 aku yg brpuluh2 buah hilang... punye lah banyakk novel aku, satu pon ta d kat umahh tau.. bile aku tanyew dak2 nie deorang semua akap last pade kau. bile aku tanye kau, kau kate da pulang lahh, satu pon ta d kat umah aku now!. deorang akap maybe kau rembat.. aku malas nakk brsangke buruk kat kau sebab tu aku buang jaoh2 prasaan buruk sangke tu.. n mse hari raya kat sekolah tu, eyeliner aku hilang.. manew doe?? kau yg pakai kan?? aku ta tau lahh bnde tu kat beg aku or kat kau.. aku prcaye kat kau.. sebab tu aku ta kesahh kau pegang handbag aku.. sumpah aku ta kesahh.. kau tau bukan eyeliner aku jea yg hilang dengan getah rambut yg bru aku beli tu ilang sekali.. ap seyh kau ny.. if eyeliner tu maybe aku lehh pikir lahh hilang maybe trtinggal kat sekola.. abes ur getahh rambut aku?? gtahh tu adew ag msew kite sampai umah N***** .. sedar2 da hilang mse kat umahh aku.. yea aku tau kadang2 aku ny pelupe kau jgn nakk carikk ksempatan lahh.. bnyakk kali kott kau cakap yg kau pakai wet aku dlu, nanti kau bayar kat kelas??? penahh ta kau bayar after kau cakap cm tu?? heyy aku ta kesahh if kau nakk aku belanje kau lahh.. but ta payahh la cakap cm tu.. ta ke utang namew nyew?? banyakk kali kott aku cakap, if aku adew wet time tu, kau nakk suohh aku belanje apew. insyaAllah aku bagi,, but if aku ngah kering, jangan lahh minta tolong aku, sebab aku memang ta d wet.. mmg ta seberape pon kau pakai wet aku, but kau tu.. suke sangat cakap ta serupe bikin.. kau tau aku trkejut gile kott mse R*** akap kat aku yg dea ad nampakk pic kau pakai baju same cm dea punye baju. sebijikk.. kau tau ap,, dea akap baju tu dea pay pakai wet gaji prtame dea.. if kau ta kea kau sayang bnde tu.... kau ny asal?? mse tangan kau trseliuh tu.. napew kau cube elakk mse aku tanye kau?? kau da ta jujur ngan aku lahh A***.. slame ny aku diam kn jea but kau da melebehh.. kau text mmbr aku kau akap apew?? kau akap 'k la A*** kalau kau lagi selesa ngan yana' kau pikir siket ae.. knape dea selesa ngan aku?? sebab aku ta reti amekk barang orang kott.. n aku gakk ta suke tarikk muke.. aku da bsar lahh. bukan dakk kecikk ag, nak tarikk muke if kne tinggal kea ap.. selame ny.. kau jaoh kn diri kau dari aku.. aku ta kcohh ponn.. n kau siap akap kat R*** ag.. jangan layan yana.. heyyyhhh what the fucx ur??? kau ta cm melebihh ekk.. aku ny ta pnahh buruk kn kau kat sapew2 tau,. jaoh sekali untukk dndam ngan kau. but apew yg kau buat ny da lebihh la A*** enough lahhh.. penat ngan drama kau.. kau cakap kat R*** yg E** kau tu akap yg mr.D aku ta pnahh suke kat aku, walaupun sikit.. heyy if kau kawan aku. kau bagitau aku lahh. napew kau ta nakk bagitau akuu?? da lahh A*** aku ta tau ag apew nakk buat ngan kau.. n one more things yg aku sakett aty sangat2.. aku ta tau lahh if kau rmbat kea ta hp R*** tu. but dea akap kau nye memory card sebijikk mcm dea punye,.. kau ny asal? kite da janji kn ta usikk hp R*** but ap yg kau buad.. kau kne engat ae..  kau yg buad R*** syakk kauu.. aku pon ta trgamakk lahh.. aku bukan nyew ta d wet lgsong smpai nakk amekk fon dea tu.. nakk amekk sbab gram kn..  but da cakap kan ta yahh amekk itu hakk dea.. dea tu kawan kte.. heyy kau ny memang ekk, sampai aty kau akap kat R*** yg kau da tgok something kat fon dea.. aku ny ta pnahh akap pon ta.. sbab aku ta nakk tgokk dea malu depan kawan sendiri.. if kau rase kau btol2 kawan dea kau ta kn ungkit lahh... kau ny mmg kan?? da lahh pas ny aku malas nakk amekk ta pasal kau... prangai kau  memang menjengkelkan.. thats wyh.. ramai dakk laki kat kelas kite tu anti kau...  jangan text aku apew yg D** ta puas ati kat kau.. kau tanyew sndiri lahh...

No comments: