Tuesday, November 16, 2010

kau memang suke wat family aku sakett aty kn??

heyyyyhhh kau da lebihh kan?? asal lahh kau suke sangat wat fmly aku saket aty, nanges sbb kau.. kau bunyik kn fmly aku macam2.. kau engat aku nakk diam jea kea? maybe now aku diam sebab aku still ade rase hormat kat kau. but, if satu ary anty aku da hilang rase hormat kat kau, kau jangan hairan lahh aku kurang ajar ngan kau.. kau lupe kea mak aku tu da banyakk brkorban demi kau.. kau ta malu ap? if aku lahh jdik kau malu gile nakk ngadap muke mak aku.. kau lupe?? da brape banyakk air mate makk aku jatuhh sebab kau?? kau nak bunyikn macam2 kat our fmly sbab hal remeh-temeh?? heyyy.. kau da bsar da bleyh pkir kn mane baek mane brukk.. bagi kau yg buruk semua datang dari mak aku, yg baek tu smua dari kau?? what the fuck?? kau mmg cm nie ekk.. ta pnahh brubahh.. dari tahun2 yg sblom ny.. aku ny mgharap sangat kau brubahh tapi kau?? asal lahh hari nie kau wat hal.. hari raya lak tu kau wat hal.. ksian mak aku doe.. dea nanges... kau suke apew?? kau mmg insan ta d hati prutt.. pntingkn diri sndiri, name nakk up jea... kau baekk lahh sangat.. ta blehh di contohi pon prangai kau ny!!

No comments: