Thursday, June 2, 2011

orang kea ?

semalam aku balik dari kedai aku lewat malam tau, kire dalam kol 12 lebih. mule-mule tu balek saing ayah aku naek kereta then. ayah aku ajak lak aku amek van dea. aku ngan dea gy lah naek motor, nie semua sebab takut-takut nak bawak kereta, harap jek dah ade lesen . pas hantar ayah aku kat kedai tu aku terus lah balik rumah sorang-sorang naek motor, coz aku tau ayah aku mesti singgah kedai member dea melepak jap. but, aku macam pelik sikit, tibe kat simpang nak belok jalan umah aku tu, ade someone yang sedang lambai tangan kat aku. oleh kerane simpang lah kan, aku pun slow lah. jap gi dea tanye 'mane jalan nak keluar?' aku dengan gelabah cakap ahh terus jekk . ehh lupe nak cakap orang tu lelaki then dea pakai pakaian sukan kot, but dea pakai kasut atau seliper aku tak sure coz tak pandang pun kaki dea, aku risau sangat sampai blur kepale aku nie. nak tau sebab ape? kat situ sunyi sangat, ta de pon orang, dea macam tengah jogging, but lagi yang aku terkejot dea tanye aku mane jalan keluar ? takkan dea masuk kampung aku tengah malam then tak tau jalan keluar ? balek rumah terus aku tergamam. . aku terpikir-pikir pekare tu . . susah tido lpas tu . . hmmm. mungkin perasaan aku jekk urn, but pepeha;l pun, still bimbang ahh . . then aku amek keputusan aku tak nak balek tengah malam and lalu jalan tu lagi . . hehehehe. kalau yang semalam tu orang then dea bace bglog yana nie. harap sangat laen kali jangan buad macam tu . . Yana takodd giler oke !
:)

p/s: asal ? nak cakap yana nie penakodd ? memang pun penakodd. .

No comments: