Tuesday, March 15, 2011

life ouh life

yana benci gler dengan orang orang yg tak reti nak kenang budi baek orang, yana memang tak kesahh kot kalau pasal harta nie, but agak agak lahh . . yana pun adew hati , adew perasaan, pnah tak korang pikir pasal tu semua ? tak penah kan ?? yana just nak, korang nie paham lah situasi yana, jangan lah wat perangai macam tu, pnah tak yana nie mrungut tak mau bagi korang pnjam something if korang nak ? kecuali kalau bnde tu mmg yana tak adew . . korang nak pnjam apew semua yana bagi, sampai kne marah ngan mak n ayahh gler giler ponn still bagi tauu . . bukan nak ingkar cakap mak or apew, just tak bolehh lahh tengokk kawan susahh, korang mungkin bolehh tapi yana ? yana tak bolehh kot, walau pun yana dalam keadaan susah still tolong orang . sampai kene tipu banyak  kali kott, yana tak kesahh, sebab yana nie memang tak bolehh nak cakap banyak or nak marah marah . .  kene tipu ? perkara biase ur . . sebab yana nie mudah prcaye orang , susah kan kalau dah perangai macam nie, tak reti nak kata TIDAK . ape lah seyh, cube lah jadi orang tu keras hati siket, ini tidak . . badan jekk besar , tapi hati lembikk . . pelik tol lahh . . haha,
*********************************************
penah tak korang rase, macam korang nie di pergunekan ? kadang kadang rase gak,  but its okey . kalau korang tak prgunekn aku, saper lagi nak gunekan aku ? hehe, tak merase di pergune lak nanti . .
 *********************************************
 penahh tak rase macam tak puas hati jekk dengan someone ? penah ? saper ? ex bf, knape ahh dea still ganggu aku lagi kan ? ade kea aku ganggu dea, if really salah tekan tak payah lah nak text pulak, sebab kau harus tau antara aku dengan kau, memang takkan ade ape ape hubungan, mau pun hanya sebagai KAWAN, kau yg pilih jalan nie kn ? ? engat dulu buleh lah anggap kau nie KAWAN gak, tapi tu ahh mulut kau, pundekk sangat, kau cakap ape kat KAWAN KAWAN aku ? kau buruk buruk kn aku kn ? skunk amekk kau, nak kea dea orang dengar cakap kau yg pundekk tu ? dah tak de KAWAN, n then jangan nak salah kn aku lak okeyhh, kau yg buad dea orang tak mau dengar cakap kau . ade kea aku buruk buruk kn kau kat dea ? ? dea orang pun bulehh pikir lah . orang yg selalu cerite buruk orang tu biase nye dea lah yg salah . . cube ahh kau senyap jekk . kan bagus. tengok macam aku nie, senyap jekk, dea orang lebihh prcaye aku sebab aku hanye senyum sahaje bile dengar cerite yang kau tabur kat budak budak nie, dea orang ade kepale otak ahh, n maseh buleh brfikir doe, dapat bezakn yg mne satu betul n ygt mne satu salah ! .  after semua cerite bodoe kau tabur kat budak budak nie, kau carik aku ag buad apew ? kau nak kne pukul dengan kuali mak aku kea ? or kau nak aku baling kau gune lesum batu ? aku mintak satu jekk, jangan kacau life aku, n tolong lahh, jage mulut bini kau tu . aku tak penah kacau life dea, n aku tak penah pun kenal dea. so, cakap kat dea, jangan pandai pandai buad kesimpulan tentang diri aku, sebab dea tak kenal lagi aku sape . sekali dea buad aku, aku engat dea sepanjang hidup aku, dea malukan aku kat FACEBOOK kn ? tak ape, aku tak suke nak balas lagi, aku suke jumpe depan depan n tanye ape masalah dea . . hehe, kirim salam awek kau , cakap kat dea, aku tengah cari hari yang baekk punye untuk jumpe dea . . kau cakap ape ? jangan sentuh dea ? aku tak sentuh dea gune tangan aku, aku sentuh dea gune sarung tangan oke ? hahahaha, kau yg carik hal , terime kaseh kerane menyerikan lagi hidupku ini . . .



create by yana,
yana de luxlux . .

No comments: