Thursday, March 31, 2011

kacak kea ? cantek kea ?

hehehe, heyy . . korang korang, nak tanye nie, kalau korang ahh, korang tu nak bf or gf mcm mane, .  haha, dah tau ahh msti korang nak serbe sempurna kan, contohnya kalau laki, mesti korang nak yang cantik, baik, sopan, pndai jaga hati korang n fmly korang. pandai masak and yg srbe bagus kn . . dan bagi pompuan lak, korang msti nak laki yg kacak, baek hati, setie, ade kerje tetap, pling pnting msti poket tebal, pntgkn korang dalam ap ap hal punn and laen laen. .  ehh, same ahh macam yana. .  sorry kalau korang nak yg laen dari yg yana nak, nie hanye pndapat jekk oke . . but pnah tak korang trpikir, dalam dunie nie ade kea orang orang yg SESEMPURNA yg korang harapkan ? dah brkali kali kot, aku pikir , n renungkn pengalaman aku knal ex bf aku smua tu . . tak semua yg aku nak ade kat dyowg . . n then aku pun dah tak pun mgharap kat IMPIAN aku untuk dapatkan bf SESEMPURNA itu, coz aku tau, aku sndiri tak sempurna ..  tapi kn bile bace novel or tgok cerite cerite kat tv tu . . kbanyakkn smue cerite dyowg letak yg indah indah jekk urn . . biaselah CERITE kan . .  realiti and fantasi jauhh giler ahh prbezaan nya . . korang bace entry aku nie msti peningkn ape yg aku try untuk smpaikn ? oke entry nie sbnarnye, just nak suruh korang bagi pndapat ahh ..  kalau Jang Geun Suk and Mike He melamar aku, saper harus aku pilih ekk ? tolong lah aku jawapkn soalan nie . . pening dahh nie memikirkn nye,  . . .



p/s : jangan lahh marahh nanti cepadd tue . . hahah chilll . . . .


create by yana,
yana de luxlux .


No comments: