Saturday, February 19, 2011

hoi hoi

hehe,
hoi hoi ,
aku renduuuuuu sangat sangat sangat kat blog aku nie, mak oiiii, bukan tak mau update but tiap kali nak update jekk mesti ade jea yf nak kne buad, ble lah ade tyme yg tak de sape blehh kacau .. hehe, oleh kerana lame tak update, mmg banyak sangat cerite yg tak die taip untuk di siar kn di blog trchenta aku nie, haha . aku geram plus trbengang kejap nie, macam pundek kot, kawan aku kne lmpang ngan betine ntah datang dari mane tah, tibe tibe nak lmpang lmpang, aku lemping nnti baru tau,, hahaha, tak pe lah nok, bukan tak bulehh carik kau, bulehh saja kalau nak, now kat rumah busan gler tahap pundek,, mmg cmfirm bosan sangt2 sampai nak guling gulig . . haha, tak ade bnde kot nak buad, bangon tido ngadap laptop jekk, tapi blog tak gak aku update, esokk nak gy blaja bawak kereta ag, perggghh, seram sejukk seyhh.. ngeri pon ade kot, ntk brmacam mcam lagi perasaan yg melande diriku ini, but, itu lahh, walaupun dah ngadap kereta tu brkali kali tetap tak buleh nak elakkn perasaan tu . . giler punyer brdebar seyhh . hhaha dah lah nokk, nak balek kedai, nnti kne marah ngan mak pulakk. .
gile rendu kat budak name daus.
tak pe hh,
bubye kamuu,
take care <3

create by yana,
yana de luxlux .

No comments: