Friday, January 21, 2011

∂αяι нαтι κɛ вℓσɢ . . . .

kesedihan aku tiada siapa yang tahu,
puasku menantikan dirimu,
namun dirimu tak hadir jua.
yang ada hanyalah dalam mimpi dan anganku,
inginku lepaskan dirimu dari hati ini,
namun bayangmu tak pergi jua. . 
bukan tak rela kehilanganmu,
cuma terkilan kerna, 
tak pernah mempunyai kesempatan memilikimu . .. 
ouhh ! kenape terlalu seksa untuk diriku melepaskanmu. . 
aku cuba memadam dirimu dari kamus hidupku,
tapi, malah makin kuat ingatan ku pada dirimu . .
apa ini CINTA PERTAMAku ?
yuup,, mmg ini lahh CFINTA PERTAMAku,
walaupun dirimu bukanlah LELAKI yang pertama dalam hidupku,
tapi cintamu adalah pertama dalam hidupku,
aku yang masih sendirian di sini,
menutup pintu hatiku untuk yang lain,
kerna namamu telah tercoret di hatiku ini,
sampai kapan harusku nantikan dirimu ?
aku hanya menjalani hidupku seperti biasa,
tidak mahu terus dan terlalu berharap akan kehadiranmu,
pada satu nota yang sudah lama ku berikan itu,
aku mulai sedar yang diriku tidak pernah membawa apa apa erti di kamus hidupmu,
aku tahu yg dirimu tidak pernah mnyedari khadiranku.
maka itu, aku memutuskan untuk tidak terus mengagumi mu . .
biarlah aku tidak di beri peluang untuk ade di dekat dengan engkau,
kerna CINTA, tak semesti nya MEMILIKI !



cяɛαтɛ вʏ ʏαиα,
ʏαиα ∂ɛ ℓʋϰℓʋϰ . .

No comments: