Sunday, January 2, 2011

ℓαмα ℓαнн ʝʋɢακ

huhuii..
halo halo . . . .
sorry guys,
rasew mcm dah lme jekk mnyepi...
bukan ta mau post ap ap story,
but ny lahh..
yana busy with watching her korea movie favourite..
erkk , betol kea aku speaking tuhh?
lantakk lahh..
dalam bahase mudah..
yana sibuk dengan mnonton crite korea yg yana suke lahh..
ermm..
now sibokk nak amekk lesen gakk..
motor n kereta.. mula mula nak amekk kereta jepp..
abess ur my mum bising, dea cakap amekk due due sekali,
senang..
urmmmm... ok lahh tu,, lagi pun bukan duet ku yg terbang..
hihihi...
nak tau tak naper aku sibuk tengok cerite korea,
sebab aku macam mnyampah lak nak tgok cerite indon..
hahaha..
spew yg knal aku,
maybe tau hobi aku tgokk cerite indon..
tapi, lepas Malaysia  menang lawan bola ngan indon,
aku jdikk bnci gilerr kat indon..
saket aty wokk..
suker ati dea jekk nak kutuk kutuk n hinaa hinaa negara aku..
dea kutuk nye bndera negara aku,, bahasa negara aku,
asal negara aku..
perrrgghhhhhhh ! ! ! sumpah panas aty,,,
aku mmg lahh takk reti nak brsuara sangat sebab takutt kena saman wokk . . .
aku ny kn maen cakap lepas jekk,, ade jugakkk aku yg kne..
yelahh,, ta kn nak balas lakk.. negara wokk..
salah cakap comfirm go ! !
go ? ?
gy mne? ? ?
hahahaha paham paham sudahh..
urmmmmm..
mr. d ? ?
ape dahh jadikk.. aku dahh boleh mlupekn nyew siket demi siket,,
yup aku akui,, semua yg brkata kata itu benar..
tak payah nak paksa paksa untukk lupekn someone tuhh.,.
prasaan itu akan prgi bile kite sibukkk..
yup,, aku sibukk..
sebagai seorang perempuan yg sibukkk , , ,
aku jugakk brjaye mlupekn nyew..
walau pun tak spenuhh..
tapi brjaye, walaupun hanye separuh,, erkk,, suku jewp . . .
aku dahh takk sibukk nak tengokk facebookk dea...
sekarang ny ap yg aku pikir, aku nak enjoy dgan ap yg aku ad..
dan aku nak blajar mghargai orang yg syg aku..
tak kirelah sapew sapew...
urm..
sinie jepp lahh wat mse ny...
mood nakk tgokk cerite korea tgahh brbunge bunge ny,,
laen kali aku keluarkn semua yg ade kat hati aku ny..
k lahhhh dada... lob u . . . . . .



cяɛαтɛ вʏ ʏαиα,
ʏαиα ∂ɛ ℓʋϰℓʋϰ

No comments: