Thursday, December 2, 2010

yana jumpe bf baru..

heyyyyyhhhhh koranggggg aku nakk bgi tau nie...
aku da jmpe bf bru pngganti si mr.D tu.. hahahahahahahahaha
dea nie dokk kat korea.... jaohh kn?
nak wat cm new, jodohh kn? jaoh pon ta pe lahh..
yg pnting aku prcaye kat dea yg dea ta curang kat aku....
walaupon kerja dea tu slalu wat aku jelez.. erm biase lahh jelez tuu..
perempuan semua adew jelez..
ta tau lakk if yg ta dew prasaan jelez tuu...
dea ny if kje kbanyakkn ngan pompuan cantexx taukk..
pehhhh gugur jntung aku seyhhh...
ta pe ta pe ta pe...
aku sayang dea aku caye kat dea kott...
aku pon percaye yg dea sayang aku gakkk..
nanti abes SPM aku nak gy korea nakk meet dea...
hahahaha rindu lahh kat sayangs aku tuu...
nak tau takk cm new aku lehh knal dea n jatuh hati kat dea?
aku tgokk dea brlakon dalam cter boys over flower...
wlaupun korang tgokk dlm cter tu dea hampehh sket..
but realiti nyew dea baekk sangat tauukkkk..
sayang kau sangat lahh ngekkkk..
muaahhhhhhhhxxxxxxx.............
kat pipi awakk lee min ho...



















create by yana,
yana de luxlux
anak cik jasman

No comments: