Tuesday, December 7, 2010

marah tak korang??

hahaha

apakah perasaan korang apabila aku memanggil korang kerabat katak??
hahaha.
jangan marahh..
hanye gurauan semate mate...
aku ngah bosan sangat sangat nie..
tau ta, mak aku ta dew kat rumahh nie..
tu yg rsew bosan gler,
ta dapat dgar dea mmbebel hari hari,
rindu taukkkk....

asal cuti sekolah jea mak aku mesti ta adew,,
urmm,,
mnew sempat nak brjalan with dea,,

b.t.w, lupe nak ag tau,,
aku sudahh kehilangan kucing,,

2 ekor tauuu...

eh, eh,,
ta lahhh..

8 ekor lahhh..

teleng telahh meninggalkan ku, kerana keracunan makanan,
silap aku biarkan dea seharian kat luar,,
entahh ape jekk dea makan...

n kembang with 6 ekor anak dea,
telah pergi brsame-same,,
aku tau kembang ta mau branakk,,
dea ta nakk anak dea mati mcm mse tuu,,
but,
now dea yg pergi sekali,,,
ouhhh,,
rindunya samer kucing kucing aku,,,
lagi lagi teleng,,
slalu dea lahh yg mnyemakk kat bilikk aku,,
sampai dea saket dah nahh mati ponn,
still duduk kat bilikk aku,,,
aku engat dea saket biase biase jekk..
tau2 bapak aku cakap dea dahh matii..
sedihhnyew time tu,,
da lah dea nie special sikett..
tau ta, dea nie pekak n teleng...
sebab tu aku sayang dea...
sayang sangat sangat sangat,,
mak aku cakap dea pergi pon sebab aku trlalu sayang kat dea...
ap nie makk,,,
ta kn ta bleyyhh sayang kucing kott..
dea bilang lagi,
sayang tu boleyhh, tapi bukan lahh dokk ciumm dea 24 jamm..
huhuhu..
salah aku ae??

but now, rindu aku da reda siket kat teleng,,
bcoz dapat new pet..
luxlux, tau ta aku dapat kat mnew kucing nie??
satu malam tu, past aku balikk kedai withh bapak aku,
aku dgar lahh suare kucing tu terjerit jerit(maybe takut kott)
bapak aku tolong carikk kn kucing tu untuk aku,
coz aku cakap, suare kucing tu mcm baby kucing jekk.
pagi tu aku nampak sekor kucing comel kat dalam sangkar depan rumahh aku,,
aku pelikk bin hairan sekejap,,,
aku engat bapakk aku belikan kucing baru for gantikan teleng n kembang,
but not,,
bapak aku cakap, itu adalah kucing yg memekak semalam,,
hah? trkejut aku.. comell sangat sangat sangat,
aku percaye, bahawe,
kucing itu di buang olehh someone..
huh.... ape lahhh.
kucing punye comel dea buang,,
nak kate kucing tu buruk rupa ta, buruk perangai pon ta,,
mmg lahh mse first first kat rumah aku dea suke berak sepah2,
now, dea dah pandai berak kat toilet dea(kat pasir yg bapak aku tarukk kat dpan toilet)haha
dea nyew prangai lbihh kurang teleng kot,,
active nyew dea, jangan cakap..
suke sangat panjat tempat tinggi tinggi...

sampai sini jea lahh citer pasall luxlux tu..
nanti amekk gambar dea.
tarukk besar besar kat sini...
hahaha
bye..


create by yana,
yana de luxlux

No comments: