Wednesday, December 22, 2010

иɛʌɛя cαи ғσяɢɛт нιм ! !

aku ta bleyhhh lupekan kau ! ! ! !
serius...
rase macam nak mati bile kena lupekan kau !
kau tau tak ape itu saket ?
aku sakett sangat ! !
sangat sangat sakett. .
ade ta kau peduli pasal aku ?
siket pon ta de !
pnah ta kau tau btape aku peduli kat kau !
kau mmg slalu wat aku kecewa dengan perangai kau,
but naper kau ta boleh wat aku benci atau lupe kat kau ! !
hari hari aku try lupekn kau,
but,
one day tuu,,
mmbr mmbr aku sebut sebut pasal kau,
itu lah ini lahh . .
knape mesti aku sorang jekk yang merasekan sakett aty. .
knape ta orang laen . .
knape lahh ta kau jekk yang duduk di tempat aku,
dan merasekan semua kpahitan, ksedihan, ksakitan . .
mungkin kau mmg bukan untuk aku.
tapi kau harus tau aku ta pnah benci kau,
walaupon aku dah cuba banyakk kali..
harap kau faham dan faham ! !




cяɛαтɛ вʏ ʏαиα
ʏαиα Ɖɛ ℓʋϰℓʋϰ

No comments: