Wednesday, December 22, 2010

ρɛяσмρακ мɛяσмρακ cℓɛαи и cℓɛαя..

haha?
pnah dgar ta perompak masuk rumah hanya mau mncuri krim muka clean n clear,,
cerite nye macam ny,,
one day tu,
aku brbual ngan bestiee ku(fara)
berbual kosong.
n terlihat berite pasal rompakkan..
aku pon sajew,
cakap kat dea.
agak agak lah, kalau perompak masuk rumah aku,
bilik saper dulu yg dea masukk.
tgah dok pikir, aku pon sajew jawap,,
kalau dea masuk bilik aku ape yg dea nak amek?
sbok mmikir lagi...
aku pon jawab lagi (sbnarnye tension, tggu jwapan lmbt sgt..)
'macam mane kalau dea masuk rumah aku n hanye amekk  clean n clear jewp?
pastu ble tanye kat perompak tu,
perompak tu cakap,
sorry dekk, ta cukup duet nak beli clean n clear.
abg amek adek punye jekk lahh..
abg ta amekk brang ape ape pon dekk..'
dengan muke kesian aku pon bagi..
habis jekk aku cakap,
teros dapat sengal dari bestiee ku..

haha motif wat post ny sjew jewp,
teringat cerite bohong yg selalu aku reka..

p/s : for bestie ku, sbnarnye aku ta brape engat cerite mse tu . .
       kalau ade yg trtinggal tolong bgtau aku keyhh...




cяɛαтɛ вʏ ʏαиα,
ʏαиα ∂ɛ ℓʋϰℓʋϰ 

No comments: