Wednesday, December 8, 2010

5ЄΔ

sbenarnye kn,,
aku da lamer tau nakk upload video nie...
video di mane time kelas aku wat jamuan..
4 oktober 2010..
sehari lpas bfday aku,
n thenn, aku tros smbut bfday aku,
kat skola...
bwakk 2 kek,
satu kek kelas n satu lagi tu kek aku,,
seronokk,,
sebab kitorang masak sendiri kat makmal masakan,
ye lahh ktorangkn plajar ERT,
aku rase dalam banyak banyakk jamuan yg pnahh aku sertai,
jamuan nie lahh yg pling best,,
sangat sangat best...
mungkin,, sebab aku da nak prgi tinggalkn sekolahh tu kot..
pergghh,, aku mesti rindukan suasana sekolahh aku,,
tu lahh, dlu sebokk sangat nak abis sekolahh cepat,
now, rase mcm nak sekolahh balikk..
korang korang nie yg maseh sekolah,
lakukan sesuatu yg bermakne kat sekolahh...
if tidak kau akan rase mnyesal kott..
mcam aku nie...
ehh,, lari dari taukk lahh..
haaa..
korang nak tengokk kea video nyew,,
video ini dirakam olehh cheff Ah-seng,,
ahakksss..
feel enjoy view this video...




cяɛαтɛ вʏ ʏαиα,
ʏαиα ∂ɛ ℓʋϰℓʋϰ

No comments: