Thursday, November 4, 2010

Bestiee ku text akuuu

haha.. 
ny nax ag tau,, 
smlam bestie ku mcg dea akap dea gram..
gram ngan ex coup dea.. 
dea ajax ex coup dea scandal, 
but ex dea akap 'ta pe lahh'
btol2 bengang bestie ku itu smalam,
nax wat cm new da sayang..
aku akap lahh yg dea wat silap bsar..
nax tau ape?
salah dea satu jea.. 
dea text ex dea..
aku akap kat dea, 
'kau lagi knal dea dari aku...
if aku akap dea ta sayang kau, takutt aku yg silap..
sbab tu aku ta brani nax text mr.D aku..
coz aku ta brani nax dgar dari molot dea yg dea ta nak aku..'
ouhh good..
sungguh aq tdak sanggupp..
n dea rply.
'cakap kau tu btol..
tapi aku ta leh trime sbnarnye...'
haha,, aku pnye lahh sbukk msalah orang..
masalah aku spew nax tolong..
hmm,,
yah,yah,yah..
aku tau aku ny ukan nye pandai sangat dalam hal ny..
but aku akan bantu ape yg aku tau je lahh..
aku text dea.
aku akap yg aku ta mao dea suruh aku lpekn mr.D aku..
coz aku ta sggup...
sumpah!
ta sanggup...
aku arap dea paham n ta mntakk aku for forget about mr. D..
coz wat mse ny mmg aku ta lehh.
mgkin akan datang ble aku da temui pgganti dea..
brulahh aku buleyh lpekan mr.D tu..
if nax aku lupekan mr.D tu.... 
just search somebody can make me forget about mr.D..
hahaha...
now yuu know why i unwillingness for text him..


No comments: