Sunday, November 21, 2010

aku ialah yana =)

itu dea...
mnurut buku yg aku bace, (Misteri Aneh dan Ganjil, Bukit Keagungan ALLAH by Abu Talhah Iqamuddin)
watak dan keperibadian mengikut tarikh kelahiran aku.
iaitu, tanggal 3 haribulan.. aku seorang yg;
lahir pada tanggal tiga haribulan menunjukkn bahawa aku memiliki "dayahidup" yg tinggi dan cepat sembuh dari pnyakit, daya imajinasi anda cukup baguz untuk mmbuat sesuatu cerita mnarik yg brasal dari sesuatu kjadian kecil. aku memiliki kmampuankritis dan literatur yg smula jadi, mmrlukan plbagai aktiviti untuk mmbuatkn aku ttap dn sntiasa brada dlm keadaan masa yg sbuk dn masa tdak trbuang. sikap trlalu cnderung kpada mmburu kasih sayg, aku mgalami krisis emosional, wlaupun ada masa aku trkandas, tapi aku mmpu bangun darinya dgan cepat. aku sseorang yg sosial, akspresif di dpan publik dn brsikap trbaik di depan penonton. wlaupun aku merasa gelisah, aku mesih mudah merasa puas dn mampu melakukn yg trbaik dlm situasi apapun..
watak dan keperibadian mengikut hari kelahiran iaitu hari Ahad ialah;
pandai bergaul, di sukai orang banyak, brjiwa besar, suka merendahkan diri, pandai brbicara dn dapat mengatasi masalah yg di hadapinya dengan baik..
watak dan keperibadian mengikut bulan kelahiran iaitu bulan Oktober ialah:
-brjiwa bsarr dan tidak mahu mgalah.
-pandai berbicara.
-cerdas dan baik hati
-memiliki tekad dan azam yang kuat.
-tidak sabar dan agak boros.
-fikiran tidak tetap dan selalu brubah-ubah.
watak dan keperibadian mengikut warna kesukaan iaitu warna ungu ialah;
jika warna ungu(violet) mnjadi warna favourite aku, maka aku adalah sjenis yg bnar-bnar luar biasa. dalam mghadapi masa depan, aku tdak prnah ragu-ragu, apa yg dikerjakn adalh yg trbaik. aku pandai mnyesuaikn diri mngikuti prkembangan zaman. dalam brcinta, hanya mereka yg kuat mental yg dapat mndekati dan mnjadi kekasih aku..
watak dan keperibadian mengikut kumpulan darah iaitu O ialah:
- org yg trgolong dlm kumpulan darah O, biasenye brperanan dlm mnciptakn ghairah untuk suatu kumpulan, dan brperanan dlm mnciptakn suatu keharmonisan di antara para anggota kumpulan trsebut..
-pnampilan mereka dilihat sebagai orang yg menerima dan melaksanakan sesuatu dengan tenang. mereka pandai menutupi sesuatu sehingga mereka kelihatan selalu riang, damai dan tidak punya masalah sama sekali. tapi kalau tidak tahan, mereka pasti akan mencari tempat atau orang tertentu untuk dijadikan sebagai tempat mengadu.
-mereka biasanya pemurah(baik hati), senang berbuat kebajikan, dermawan dan tidak keberatan mengeluarkan wang untuk orang lain.
-mereka biasanya dicintai oleh semua orang, tapi mereka sebenarnya keras kepala juga, dan secara rahsia mempunyai pendapatnya sendiri tentang berbagai hal.
-terhadap lain pihak, mereka sangat fleksibel dan sangat mudah menerima hal-hal yang baru.
-mereka mudah dipengaruhi oleh orang lain dan oleh apa yang mereka lihat, terutama melalui media massa.
-mereka kadang-kadang kelihatan berkepala dingin dan dipercayai, tapi mereka sering tergelincir dan membuat kesalahan yang besar, kerana kurang berhati-hati. tapi hal itu yang menyebabkan orang yang bergolongan darah O ini di cintai......

=)

No comments: