Wednesday, June 30, 2010

pengenalan: nur diyana jasman


hyep,, my name yana. full name da tertera di title, but bley d ulang sekali lagi, my full name NUR DIYANA BTE JASMAN. nie diyana jasman keyh, ukan liyana jasmay.. haha.. first i new at here.. follow pown lowm ad wat mse skunx nie.. kowang follow la aq if maw aq jdy mmber kowang.. keyh tentang hidup aku. aku di lahirkan di hosp. Kota Tinggi, pade 03.10.1993 umur aku 17 taon (2010), di lahirkan dari golongan yg sederhana sja.. family aq ad 6 owang, urm.. aq anax yg ke 3. atas aku smue laki, n bwah aku bru ad 1 girl.. aq ta memilih dalam berkawan, cpew nax jdy kwan aku jdy la.. aku akan layankan saje,, but aku pling benci pembelot, tikam belakang, n of coz, kwan yg hampeh.. urm lpe nax ag taw yg aku nie dax negeri johor.. aku skola at smk Bandr Kota Tinggi.. aku syunx pde owang yg syunx aku. n aku hate t0o pde yg hate aku. ta eran if kaw hate aku.. huhu.. satu ag pasal aku,, aku nie ukan pandai sangat nax mngarang.. just sje nax try.. mne taw ad bakat.. nie jea ur dlu pcal aku. laen ary aku online aku post blog bru.. urm nie nax ag taw aku nie jarang online keyh.. but if nax follow, follow jea la ta ad sbarang syarat.. keyh,, bubye...

No comments: